zaterdag 17 juli 2010

Op zijn antwerps : "ni alles wa blingkt is gouwt"

Tussen al het bloggen door ( het is nieuw voor mij hé, dan ga ik er nog effe helemaal in op ) toch nog effe tijd gevonden om deze armband te maken.


'Het is niet al goud wat blinkt '( en al goed want dat zou ik toch niet kunnen/willen betalen ) : ' geweven ' armband met galvanized gold miyuki cube beads en goudkleurig slot.

lengte 20 cm


Ik heb een techniek gebruikt die in mijn boek (kralenrijgtechnieken) 'weven zonder weefraam' wordt genoemd, maar iets zegt me dat het ook nog een andere meer gebruikte naam heeft ( als iemand die weet ... ). Ik heb hem heel eenvoudig gelaten omdat ik dacht dat dat het mooiste was. Eerst wilde ik er nog zwarte cubes tussen doen namelijk. Maar 'less is more' klopt soms wel.


zelfgemaakte gouden armband
Meer blogposts met zelfgemaakte armbanden hier... .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com