woensdag 24 november 2010

mooi liedje, boekenleggers en 1 paar bellen

Een tijdje geleden werd dit nummer vaak gespeeld op de radio en ik werd er telkens instant vrolijk van. En het is een Belgisch-Nederlands liedje ;)
Mooi hé !




Diggy Dex ft. Eva de Roovere: Slaap lekker (Fantastig toch)




Een paar avonden geleden maakte ik nog wat boekenleggers van nieuw toegekomen kraalmayteriaal. Daar zaten zo'n mooi spullen tussen !

Met mooie blauwe glaskralen en staafjes :



mooi liedje, boekenleggers en 1 paar bellenmooi liedje, boekenleggers en 1 paar bellen

















met mooie roze glaskraal 



mooi liedje, boekenleggers en 1 paar bellenmooi liedje, boekenleggers en 1 paar bellen






















met mooie vrolijke pukkelkralen


mooi liedje, boekenleggers en 1 paar bellen


en de bellen met dezelfde roze glaskralen :

mooi liedje, boekenleggers en 1 paar bellen


en voor de rest zag ik de postbode graag komen deze week : 2 pakketjes bestelde kralenspullen zijn gearriveerd, en ik heb 3 give away's gewonnen waarvan er al 2 zijn toegekomen en heb van Nicole een leuk kadootje gekregen.  En het zijn allemaal zo'n ongelooflijk mooie dingen !!!! ( Komt allemaal op de foto 1 van de dagen !)


10 opmerkingen:

  1. Wauw echt zo super mooi die kralen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The bookmarks are just beautiful. I love the transparent blue beads...I'd be daydreaming all day if I had that in my hands. Although I do not know your language, I still really enjoyed the fun video and song.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettende mooie boekenleggers heb je gemaakt, super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een sierraad is de boekenlegger! Super mooi!
    Ook de oorbellen, wat een prachtige kralen zijn dat!

    groetjes van Margreet
    http://haakmand.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijf ze bijzonder mooi vinden je boekenleggers, heel smaakvol en apart. Gr Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooi, de boekenleggers!! Ik vind het ook een heel leuk liedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi! Maar je wist al dat ik dat vind hè ;)

    Jij wint nogal veel! Hoe doe je dat? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk nummer van Eva de Roovere!
    Het is ook mijn favorite song!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com