maandag 30 juli 2012

stofkens in een pakske...

Nu vallen er al stofkens in mijn brievenbus !
Dat komt omdat Siel van sunnymoon-siel er weggaf en ik was 1 van de gelukkigen die er mocht ontvangen .
Dit zat er in :

stofkens in een pakske...



foto blog sunnymoon siel
Zij maakt er toffe bloemen van en de kans is heel groot dat ik dat ook eens ga proberen...


stofkens in een pakske...stofkens in een pakske...

De stofjes zaten trouwens verpakt in een envelop met een heel mooie tekening ( en nu ben ik natuurlijk benieuwd hoe ze dat heeft gedaan  ;) ).

Wat vinden jullie trouwens van deze fantastische lampenkap ?
Heeft ze zelf gemaakt !

stofkens in een pakske...
foto : blog sunnymoon siel

Ik denk dat ik binnenkort ook nog eens iets ga weggeven.
Ik heb namelijk al meer dan 300.000 paginahits gehad op mijn blog en daar word ik erg blij en vrijgevig van :) !

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je gewonnen give-away. En met dat je blog zo goed gelezen wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo n stoffenpakketje door de brievenbus! Heel leuk! Wat een super lamp heb je gehaakt!!! Die vind ik echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief berichtje heb je er van gemaakt! De tekening op de envelop zijn gewoon stempels hoor, zo mooi kan ik niet tekenen ;-)
    X Siel

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com