zaterdag 22 september 2012

Breien: jacquard : een oudje...


En ik maar denken dat deze trui de eerste keer was dat ik in Jacquard breide !
Tot ik eens rommelde in mijn kasten...
En dit terugvond...

Breien: jacquard : een oudje...


Ik maakte dit voor een jongetje dat tegenwoordig al een flinke kerel van 16 jaar is .
En ik was dat effe vergeten,...
eerlijk gezegd : volgens mij heeft dat kind het niet vaak aangehad...
Ik heb het nog net gered toen ik bij de mama ging helpen toen ze verhuisde...
Een deel van de tekening moest er niet ingebreid worden, maar achteraf er op gemaasd...
Ik herinner me nog dat me dat echt niet goed lukte en ik dat dan maar aan mijn mama heb gevraagd...

Breien: jacquard : een oudje...

Ik heb nog 1 keer een babytruitje gemaakt en ik denk niet dat ik dat nog eens ga herhalen : dat prutske kan dat toch maar effe dragen vooraleer het er uit groeit...
En wie weet, misschien kan ik dit exemplaar nog eens aan een andere mama kado geven ...




1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com