donderdag 18 april 2013

Boek: zalig kringloopgeluk !

Nog een blogster die een boek schreef.
 Een ' feel-good doe-boek ' staat er op de kaft en dat is het ook.
Ik lees de blog van Ingrid- alias Ingthings - al sinds het begin van mijn ontdekkingstocht in blogland en geniet er altijd van.
Ze heeft een zeer herkenbare persoonlijke stijl ontwikkeld : of ze nu een haakpatroontje plaatst, een recept of gewoon een berichtje : je ziet gewoon altijd dat het van haar is.
En ik word het niet beu.

Boek: zalig kringloopgeluk !


En nu kan je dat moois ook vastpakken in een boek.
Een boek met tips over de jacht op kringloopvondsten, over hoe je ze kan pimpen of verwerken in iets anders.
Een boek vol heerlijke foto's
en plezante kleine zelfmaakprojectjes.
Feel-good do-boek is een zeer accurate beschrijving van de inhoud !

Boek: zalig kringloopgeluk !

Ingthings heeft een aantal begrippen gelanceerd met haar blog die wat mij betreft deel zijn gaan uitmaken van mijn normaal vocabulaire en borduurt daar in haar boek op verder : een appeltaartdag, een dag met een gouden randje,  ' gone fishing ' ...
Ook de familie Little duikt op in het boek.
Ze creëert een droom zoals ik ze ook wel eens heb : als oud dametje met een knot in mijn haar, een haakwerk in mijn handen en een poes aan mijn voeten op een bankje onder een appelboom zitten... heerlijk toch !

Boek: zalig kringloopgeluk !

Dit is een echt tof kijk en genietboek !
Maar het is ook de moeite om op haar blog eens te gaan kijken...

Boek: zalig kringloopgeluk !

Geniet ervan !

PS: deze blogpost werd niet gesponsord. Ik schreef deze blogpost uit mezelf en zonder enige vorm van compensatie. Ik betaalde gewoon voor het boek.

5 opmerkingen:

  1. Als fanatiek kringloper (is geen woord natuurlijk haha) volg ik ingrid ook en uiteraard heb ik haar boek gekocht. Leuk hey en zoveel herkenbaarheid.
    Ben er heel blij mee en zal het nog vaak doorbladeren !!
    Lief dat ook jij zoveel reclame voor haar maakt.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, dat ziet er echt leuk uit! een boek met veel prenten en kleur, prettig om in te bladeren en ik denk dat je zo direkt zin krijgt om iets in elkaar te knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk boekje met leuke tips, ik heb hem ook doorgekeken,
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het boek van de bieb geleend en ik vind het inderdaad een feel-good-kijk-en-doe-boek, maar meer niet eigenlijk. Ik heb er geen 20 euro voor over. Het is leuk om een keer doorgebladerd te hebben en dan nog een keertje en dat was het dan.
    Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zoveel aan haar blog toevoegen. Het is eigenlijk gewoon een stukje van haar blog dat nu in een boek staat.
    Maar het is natuurlijk wel erg leuk voor haar dat ze via haar blog ontdekt is, want dat ze veel creatieve talenten heeft, is zeker. Ik hoop dat ze daar ook nog op een andere manier geld mee kan verdienen (als ze dat wil).

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com