donderdag 6 juni 2013

bellenparade

wat nieuwkes : 

' very orange ' 
zie wat een schoon kralen ik nu weer heb gevonden !
Op de achterkant staat er maar 1 cirkeltje ipv 3
Ik heb ze gecombineerd met nog wat oranje glas en er koperen onderdelen bij gebruikt
totale lengte : 47 mm


'Ahorn'
caramelkleurige spiraalglaskralen met een klein bruin glasdruppeltje en een hoop koper aan grote koperen haken met versiersel
totale lengte : 47 mm 
Deze kralen had ik al jaren liggen en vond ze eigenlijk eerlijk gezegd een miskoop op de moment dat ik ze ontving. Maar ik kan dat zo hebben : ineens zie ik dan iets wat ik er mee kan doen en dan zijn ze ineens fantastisch.
Ik had er 4 en maakte met de andere 2 een nog mooier paar bellen - al zeg ik het zelf .
Maar die laat ik pas volgende week zien ;)
deze staan in mijn etsy


' vliegje 'gepatineerd metalen vliegje aan een cabochonhanger met een mooie tekening in zacht blauw en oranje aan een oranje roosje met brass metalen onderdelen
totale lengte : bijna 6 cm


' Bengel '
nog eens een paartje met die grote turqoise kralen
Deze keer met koperen wat strakkere kapjes met bloemetjesinprint 
Aan koperen haakjes
totale lengte : 57 mm


' groentjes met een vleugje goud '
ook dit vind ik zalige kraaltjes en ik gebruik ook graag deze duo-ornamenten ( ze zijn bijna op helaas ! ) 
groen met goud en blauw glas, en brass onderdelentotale lengte : 43 mm


' rode roosjes 'ik vond onderdeeltjes waardoor ik de roosjes op een andere manier kan gebruiken dan gewoonlijk en heb ze nu aan brass ornamenten gehangen
gecombineerd met een rode picasso glaskraal en brass onderdelen
totale lengte : 58 mm



' lenteregen 'blue jeans blauwe druppelkralen van glas met bronzen facetkraaltjes aan brass onderdelen
totale lengte : bijna 5 cm


' burlesque '
mijn favo glascabochons in wat meer uitgewerkte kastjes met een oranje facetglaskraal in brass kapjes en met brass metalen haken
totale lengte : 6,5 cm




4 opmerkingen:

  1. I love the ones with the Red Rose.

    Mollyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are so beautifully crafted! Thank you for sharing the love up-close with I Heart Macro:-)

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...