woensdag 12 juni 2013

uit mijn tekenboekje { 10 }

uit mijn tekenboekje { 10 }
gekleurde stiftjes
uit mijn tekenboekje { 10 }
drawing ink en zwarte stiftjes
uit mijn tekenboekje { 10 }
aquarelverf en zwarte stiftjes
uit mijn tekenboekje { 10 }
gekleurde en zwarte stiftjes
uit mijn tekenboekje { 10 }
drawing ink en krantenpapier
uit mijn tekenboekje { 10 }
kleurpotlood en zwarte stiftjes
uit mijn tekenboekje { 10 }
kleurpotlood en zwarte stiftjes

uit mijn tekenboekje { 10 }
drawing ink en zwarte stiftjes

9 opmerkingen:

  1. Weer zo mooi en creatief. Het spreekt erg tot mijn verbeelding. Door jou aangestoken ben ik er ook weer mee bezig en ik word echt door jou geinspireerd! Als ik dit zie word ik BLIJ!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, die boom bovenaan! Precies zo mijn kleurtjes... =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind jouw tekeningen echt heel leuk! je zou ze kunnen verwerken in je juwelen,
    groetjes TisteMie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is ook al in mij opgekomen, maar ik heb ( nog ? ) geen idee hoe :)

      Verwijderen
  4. Wat een gave dingen maak je! Die vogeltjes zijn ook zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ge zijt een zeer creatieve geest....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die boom en die vogeltjes! Die zijn schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk! Ik heb meteen zin om ook weer te gaan tekenen. Voor het eerst in 20 jaar...

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com