donderdag 4 juli 2013

Damme: daar bij die molen...

Ha!
Ge vindt echt niet alleen molens in Nederland !
Kijk maar ! 

Damme: daar bij die molen...


Dit exemplaar staat in Damme, da's een mooi dorpje in de buurt van Brugge .
En niet alleen dat dorp is mooi, ook de omgeving ...

Damme: daar bij die molen...

Damme: daar bij die molen...


















In dat molenhuisje zou ik best willen wonen. ( als dat dan zou staan waar ik nu woon tenminste ;) ). 

Damme: daar bij die molen...


Damme: daar bij die molen...

Damme: daar bij die molen...

Damme: daar bij die molen...


Damme: daar bij die molen...


Damme: daar bij die molen...

Damme: daar bij die molen...


Ik was enkele weekends geleden in Damme beland met vriend Nick.
En buiten mooie natuur en een molen is daar nog vanalles te beleven, maar dat is voor een volgende keer...

Damme: daar bij die molen...


Damme: daar bij die molen...


Damme: daar bij die molen...

7 opmerkingen:

  1. Zulke mooie foto's die molen 'springt' er telkens uit ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er weol heel Nederlands uit zo... Je kon mij wel voor de gek houden als je verteld had het in NL was.. Ach ja NL en Belgie lijken ook erg veel op elkaar. Ik zag trouwen in Portugal ook Nedelandse molens ;-)

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige molen en dat rood van de wieken steekt zo mooi af op je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het verschil met een nederlandse molen zit hem in het feit dattie wit is , denk ik,.. ik heb hier nog nooit een witte molen gezien.. en zeker niet met die felgekleurde wieken!
    mooie fotoos hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en als je daar nog es bent zeker eens bij " tante marie " gaan eten
    echt een aanrader

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com