woensdag 31 juli 2013

de mooiste foto's uit mijn tuin - juli 2013

vooral mijn voortuin staat er zo mooi bij ! 
de hortensia's heb ik zwaar gesnoeid dus die hebben dit jaar niet veel bloemen. 
Maar al de rest wel.
Kijk maar !
sint janskruid

ondertussen staat deze in bloei

rode basilicum

goudsbloemen



oregano

vergeet me nietje

lavendel

pioenroos

hortensia

lupines

sint janskruid

klaproos

klaproos

klaproos

van dit heb ik een heel bosje staan


lavendel

bijtje !!!


aardappelbloempje !

weegbree

de stokroos is vroeg dit jaar

dahlia

7 opmerkingen:

  1. Idd moois uit de tuin !!!!
    Ik snoei mijn hortensia s elk jaar voor een derde tot op de grond
    Zo heb ik altijd bloem en blijven ze getemd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi al die bloemen in je tuin..
    Lekker om even mee te genieten..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, ik zou wel eens een 'overzichtsfoto' van jullie tuin willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat zou wel eens dik tegen kunnen vallen : ik heb een klein maar propvol voortuintje en een nog kleiner achtertuintje met ene hobbelige kale gazon en 2 bomen... :)

      Verwijderen
  4. Hier zit iemand met zeer jaloerse ogen van je prachtige foto's te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kleurenpracht! Ik sluit me helemaal bij Isabelle aan! Het kan niet anders dan supermooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zitten echt mooie foto's tussen zeg! Jammer dat een groot deel van de Nederlandse bevolking het belang van een tuin niet inziet.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...