donderdag 18 juli 2013

pakjes!!!!!

Ik verwachtte 2 pakjes in mijn brievenbus.
En ik vond er ook 2.
Met oa dit ...

pakjes!!!!!

Ik zag deze kat op Pinterest en dat bleek een stempel te zijn.
En de verkoper van die stempel heeft ook een etsywinkel  (#nosponsor) ontdekte ik ...
Ik heb geen seconde getwijfeld...
( Al is hij - eerlijk is eerlijk - niet goedkoop... )
Eigenlijk heb ik geen zwart stempelkussen, ik maakte deze afdruk dan ook in't rood.
Maar mijn wit blad bleek lichtblauw en na wat toverwerk op mijn fotobewerkingsprogramma kwam er dit uit  :).

Geen idee wat ik er mee ga doen, waarop ik er mee ga stempelen, ( ik ben eerlijk gezegd niet zo goed in netjes stempelen )  maar ik ben nu eenmaal gek op katten en vermits ik onlangs al de meest goddelijke kleine dotterige vertederende poesjes - ros/wit met lang haar - te geef zag voorbij komen waarvoor ik van mijn hart een steen moest maken vind ik dat ik mezelf mocht troosten met deze stempel :) .

Ik verwachtte ook nog wat frames om nog wat knipbeursjes te maken, helemaal uit China !
En er zat nog een doosje in mijn brievenbus.
Ik sloeg echter al in paniek toen ik het open deed : er zat bijna niks in ! En al helemaal geen frames, dat was al snel duidelijk !
Help !
Mijn frames er uit gepikt of wa !

Maar het pakje bleek een onverwachte plezante inhoud te hebben .
Ik won een broche bij Broesj.
Met een mooi kaartje erbij mét uitgebreide tekst !
En dat had ik helemaal niet door dus was dat een echt verrassing.
Een lekker glitterding is het, deze broche.
En ik ga hem zeker dragen op mijn werk zoals beloofd ! 
Dank je wel voor de aangename verrassing dames ! 

pakjes!!!!!

4 opmerkingen:

  1. leuk! bedankt om me dit winkeltje te leren kennen, ik ben ook dol op katten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is daar bij jou precies altijd Sinterklaas, met jouw pakjes! :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel een superleuke stempel (ondanks de prijs) !

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com