woensdag 21 augustus 2013

Gepimpte haakpen

Mijn goesting om vanalles te decoreren met de houtbrander en wat verf is groot en dus speur ik verder naar objecten die kunnen dienen als ondergrond.
Zoals een X-large haakpen bijvoorbeeld...
Tijdens het haken van een mat ( die ik jullie volgende week laat zien ) kwam ik namelijk ineens tot het besef : hé ! die is van hout ! 

Gepimpte haakpen

Ik had al voor ik begon beslist dat het uiteinde rood moest worden.
Maar eerst brandde ik een tekening...

Gepimpte haakpen

...waarbij ik me bedacht dat ik dat niet over heel de lengte kon doen omdat branden een beetje hetzelfde effect heeft als snijden en de haakpen daardoor misschien wat problemen geeft met garen dat blijft haperen of wat vervelender in de hand zou kunnen liggen of zo ...

Gepimpte haakpen

En na het branden moest er geverfd worden.
In het rood natuurlijk .
Leek me logisch...
Met acrylverf.

Gepimpte haakpen

Ik gaf het 2 lagen zodat het zeker dekkend was... .

Gepimpte haakpen

En ik vind ze nog fotogeniek ook !
( vandaar de overload aan foto's : ik heb er nog trouwens voor als ge goesting hebt :) .

Gepimpte haakpen

En weet ge wat  ik heb nog zo'n haakpen ergens !

9 opmerkingen:

  1. Oh, heel mooi is ze inderdaad! Hier ligt er ook zo'n dikke, ook voor matjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo tof wat je allemaal versiert met je nieuwe hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem wel zo ontzettend gaaf ♥ prachtig gemaakt
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Zoiets zou ook niet misstaan op een pollepel in de keuken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi, een tof idee
    ik heb ook zulke haaknaalden liggen en een houtbrander heb ik ook... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was für eine schöne Idee und tolle Umsetzung.
    Magst du bei meiner Revival-LinkParty mitmachen? Würde mich riesig darüber freuen.

    Liebe Grüße,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I just wanted to let you know that I featured your wonderful project on homework. Thanks so much for sharing it on The Inspiration Board. It makes me so happy to see beautiful creativity linked up!

    carolyn
    homework &
    DETAILS

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zit nog wat oude blogberichten "in te halen"... zie ik dit... en dat heb jij zelf gemaakt... Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com