woensdag 18 december 2013

Oorbellen: vogeltjes en zwarte sterren en nog veel meer !

' roos vogeltje ' 
Brasskleurige metalen vogeltjes ( zijn ze niet schattig ? Ik vind het alleen wel lastig dat het gat niet schoon recht door het midden loopt... )  met een glazen roze kraal met bloemenreliëf, zeegroene glaskraaltjes en een crème kraaltje met een brasskleurig wiel en bewerkte haak.
Zo.
Da's een hele mond vol !
Totale lengte : 7,5 cm

' roos vogeltje '
Zwarte acrylsterren met trosjes van 'blingbling' zilveren glazen facetkraaltjes aan metalen haakjes.
totale lengte : 4 cm 

zwarte acrylsterren met trosjes van 'blingbling' zilveren glazen facetkraaltjes aan metalen haakjes

Deze bellen maakte ik met kralen van een ' sloopketting ' en ik ben niet helemaal zeker van wat ze gemaakt zijn. Er zijn er heel zeker houten bij, maar ik vermoed ook een paar van been.
De grote kraal is vierkant van vorm, de rest ronde schijfjes of  'bolletjes'.
Ik hing ze aan een brassmetalen ketting en klaphaken en ze zijn 8 cm lang.

Deze bellen maakte ik met kralen van een ' sloopketting ' en ik ben niet helemaal zeker van wat ze gemaakt zijn. Er zijn er heel zeker houten bij, maar ik vermoed ook een paar van been. De grote kraal is vierkant van vorm, de rest ronde schijfjes of  'bolletjes' ik hing ze aan een brassmetalen ketting en klaphaken en ze zijn 8 cm lang.

Kleine brassmetalen 'chandeliers' waaraan ik een stukje ketting hing mét vogeltje en 2 zeegroene glazen kraaltjes.
Deze bellen zijn 5 cm lang .

Kleine brassmetalen 'chandeliers' waaraan ik een stukje ketting hing mét vogeltje en 2 zeegroene glazen kraaltjes. Deze bellen zijn 5 cm lang

2 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com