maandag 27 januari 2014

Gemaakt: gepimpte borstel nummer 2

Gemaakt: gepimpte borstel nummer 2

Ik heb nog een voorraadje borstels liggen die ik kocht in het borstelmuseum en daarvan heeft een tweede ondertussen wat kleur gekregen.
Nog altijd niet erg zinvol - waarom zou je in godsnaam  een borstel versieren  - maar het was wel weer plezant !

Ik dacht zo bij mijn eigen : ' M(i)e', spring eens uit de band en kies nu eens geen blauw met rood of turqoise met oranje ' en dus heb ik er nauwgezet op toegekeken dat ik vooral geen van bovenstaande kleuren gebruikte. Geel en groen dus, in verschillende tinten... 
En hier en daar wat geknoei met de houtbrander - want het blijft toch wel wat geknoei, ik moet echt nog veel oefenen om dat instrument wat onder de knie te krijgen.
Door borstels te versieren bijvoorbeeld :) .

Gemaakt: gepimpte borstel nummer 2

En nu liggen er dus 2 borstels naast mijn pc. Af en toe strijk ik er het stof en de kruimels eens mee weg op het blad van mijn bureau en voor de rest liggen ze er gewoon ... tja... kleurrijk te wezen :) .

Gemaakt: gepimpte borstel nummer 2

Genieten jullie ook soms van zinloze activiteiten ? 

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. hahahahaha ! christel ! da's waar hé !
      En véél minder plezant !

      Verwijderen
  2. Zinloos, ja strijken, dat is pas echt zinloos, maar soms nodig! En by the way, je borstel kan je gebruiken!
    Kom je maandag weer iets linken op de wekelijkse link your stuff, op ikblogjijblogt?!? Succes

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com