dinsdag 4 maart 2014

Gemaakt: groene bellen

Nog een lading bellen...
Gemeenschappelijke factor : groen !
én 1 buitenbeentje als extraatje...
Er moét altijd een buitenbeentje zijn ....


Glazen glaskralen in groen met een roosje en gouden sprankels en goudkleurige onderdelen.
totale lengte : 4,5 cm

groene trosjes aan ringetje

Ik heb geen zin om namen te verzinnen ...: 
Grasgroene glaskraaltjes met gouden rocailles aan een gouden ringetje en gouden haakje, geen echt goud natuurlijk. 
Ze zijn 4 cm lang .

groene trosjes aan ringetje

trosje met groene glaskraaltjes en koper
De kraaltjes lijken wel keramiek maar zijn het niet.
totale lengte : 5 cm

trosje met groene glaskraaltjes en koper

Zelfgedraaide wirecirkelhangers van koper met trosjes van groene glaskralen.
Ook de haakjes maakte ik zelf van koper.
Ze zijn 3,5 cm lang.

wirecirkelhangers van koper met trosjes van groene glaskralen.

Zelfgedraaide cirkelvormige hangers van koper met mooie glaskralen met roosjes en groen en gouden sprinkles.
totale lengte : 5 cm

cirkelvormige hangers van koper met mooie glaskralen met roosjes en groen en gouden sprinkles.

"bladgroen"
Koper en groen combineren erg mooi en die combinatie heb ik gebruikt in deze bellen.
Ik gebruikte veel koperen onderdelen en per bel 3 glaskralen in groen. 
De kralen lijken keramiek te zijn, maar zijn van glas.
De bellen zijn bijna 5 cm lang.

"bladgroen"

Mooi sneeuwvlokje van brass waar ik goudsteenkraaltjes aanhing ( daar zitten gouden spikkeltjes in, echt heel erg mooi en moeilijk vast te leggen op foto ) met een witte glaskraal die wel van keramiek lijkt te zijn maar het niet is.
Ze zijn 5,5 cm lang.

sneeuwvlokje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com