maandag 10 maart 2014

Gemaakt: nog meer oefenwerk

Ik blijf oefenen in het werken met wire.
Zo maakte ik deze hangertjes : het eerste op de foto  was mijn eerste poging en ik denk dat de foto laat zien dat oefenen werkt want de anderen zijn een pak beter.
Een paar van deze hangertjes gebruikte ik al in oorbellen die ik vorige week liet zien ...

Gemaakt: nog meer oefenwerk

Ik besloot ook nog wat te ' coilen ' maar deze keer op een andere manier dan toen ...
Maar ik ben nog niet tevreden, je ziet overal dat de rijgdraad niet mooi op zijn plaats zit.
De middelste poging zit al in de goede richting  en de volhouder wint dus binnenkort ga ik jullie meesterstukken kunnen laten zien ... ahum ....

Gemaakt: nog meer oefenwerk

Na het kettelen met kleine kraaltjes voor een ander projectje had ik een hoop overschot die ik van de nietstiften afgeknipt had en die ik normaal weggooi.
Maar deze keer besloot er iets mee te maken want eigenlijk zijn dat vaak best lange stukken en is het weggooien eigenlijk zonde..
Ik denk dat ik daar een gewoonte van moet maken want ik vind het resultaat wel de moeite!
Ik ga zo'n voorraadje aanleggen denk ik :).

Gemaakt: nog meer oefenwerk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com