woensdag 16 april 2014

een beetje Brussel

Ik maakte wat foto's onderweg van het station naar de vergaderplaats.
Da's maar een kleine 10 minuten stappen en toch is er op dat klein stukje al zoveel moois te zien ... 

Stom hoe kleine details zoveel verschil kunnen maken...
Het valt me elke keer op dat  Brussel nog op de oude manier zijn palen voor verkeerslichten en borden schildert :  roodwit in plaats van geelzwart. Zo was het hier ook tot ooit eens iemand in het Vlaamse landsgedeelte iemand vond dat ze uit nationalistisch oogpunt beter in geelzwart werden gekleurd...
Kan me niet schelen waar de kleuren voor staan, esthetisch zijn de roodwitte veel en veel mooier...

een beetje Brussel
een beetje Brussel
een beetje Brussel
een beetje Brussel
een beetje Brussel


3 opmerkingen:

  1. Brussel is echt een mooie stad! Ik kan daar uren rondlopen en heerlijk genieten van alles rondom mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, da's een mooi stukje Brussel. Ik ben altijd een echt 'Vlaanderen' meisje geweest (op de grens geboren en opgegroeid), maar sinds bezoek aan Brussel 2 jaar terug hélemaal verliefd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, rood-wit is mooier!!
    Merci om me daar op te wijzen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com