dinsdag 12 augustus 2014

Ertbruggebos - paardje in de wei

Het was weer veel te lang geleden dat ik in het park aan de overkant kwam en nog veel langer geleden dat ik mijnen maat die een meiske bleek te zijn bezocht.
Maar dat heb ik deze week goedgemaakt...
Eerst had ze geen goesting in mij en werd ik vakkundig genegeerd.

Ertbruggebos: paardje in de wei

Maar even later nam haar nieuwsgierigheid toch de overhand en kwam ze even kijken ... .

Ertbruggebos: paardje in de wei

Ze had last van iets want slingerde heel obsessies met haar staart.



Maar dat leverde deze plezante foto op ;).

Ertbruggebos: paardje in de wei

(Overigens ben ik niet helemaal zeker dat mijnen maat van toen en dit paardje dezelfde zijn. Maar ik doe gewoon alsof, ze sprak me in ieder geval niet tegen ...)

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com