maandag 29 december 2014

Mijn recepten van 2014

Ik bedacht me dat ik wel weer veel tuts en zo heb geschreven het afgelopen jaar en vond het ineens precies een goed idee om ze in een overzichtje per thema te gieten.
Voor mezelf - om nog eens terug te kijken op het voorbije jaar op mijn blog - maar ook voor diegenen die er iets zouden kunnen aan hebben :  jij dus :) ! 
Om mee te zijn in de gemoedstoestand waarin ik dit momenteel aan het schrijven ben moet ik erbij vertellen dat ondertussen mijn fototoestel het weeral begaf waardoor ik nu héél slecht gezind ben. Een gewaarschuwd mens ...
Soit, moest me even van het hart.
Maar als er iets is waar ik terug van opkikker, dan is het wel lekker eten ! En het voorbije jaar maakte ik oa onderstaande recepten. Gewoon klikken op de titel onder de foto en je komt op de desbetreffende blogpost terecht... 

3 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com