zaterdag 1 augustus 2015

instagramfan #1

Ik heb mezelf  verwend met een klein tabletje ( een asus memopad 7" ) zodat ik nu ook mobiel kan internetten.
En ik ben aangenaam verrast door het fotografeertalent van dat kleine ding. 
Nu ik  mobiel ben heb ik natuurlijk ook een instagramaccount aangemaakt en ben er ineens enthousiast ingevlogen.
Ik heb al aardig wat plaatjes gemaakt en bewerkt met dat tabletje en met instagram.
Zin om me te volgen? Dat kan hier.

instagramfan #1

instagramfan #1
instagramfan #1
instagramfan #1
instagramfan #1
instagramfan #1
instagramfan #1
instagramfan #1
instagramfan #1
instagramfan #1

Ik heb trouwens ook sinds een paar maanden een twitteraccount , en wel hier ...




5 opmerkingen:

  1. Moet dringend eens leren instagrammen...
    Prachtige foto's trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Heel anders, een echt 'gewone leven-gevoel' en heel veelzijdig, super!
    Dat wordt een mooie deken trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Ik ga je volgen op Instagram.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com