donderdag 20 augustus 2015

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 19

De laatste blogpost met tekeningen uit mijn tekenboekje. Daarna zal het even wachten zijn op een nieuw vol boekje en daar ben ik echt nog lang niet !
Ook deze week zee-geïnspireerde tekeningen, allemaal met potlood en zwarte stiftjes ... 
De vorige jaren zat ik rond deze tijd trouwens aan zee. Maar dit jaar besloot ik het bij Parijs te houden en de laatste week vakantie rustig thuis door te brengen. Nu druppen de laatste uurtjes verlof weg, ik zie ze niet gaarne gaan trouwens ...  Maar zo gaat dat hé .
Ik heb niet veel getekend in mijn vakantie trouwens, maar binnenkort beginnen de vergaderingen weer en dan vlieg ik terug in de kleurpotloden  ;). 
Aan mijn visjes heb ik nog wat werk precies hé ;). 

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 19
24 september 2013


Uit mijn 2de tekenboekje - deel 19
20 augustus 2014
Uit mijn 2de tekenboekje - deel 19
11 augustus 2013

2 opmerkingen:

  1. Tof! En moesten uw potloden op raken, ik weet een adreske :)
    Geniet van je laatste dagen, of laat ze gewoon komen zoals ze komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om te zien wat je weer getekend hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com