donderdag 10 december 2015

Instagramfun #7

Instagramfun #7

En niet in de lens willen kijken hé ! Maar wel alles in de straat in't oog houden , zo piepend over de rand van de vensterbank:)
Als ik deze poes zit zitten onderweg naar het werk, begint mijn dag al goed ! 
Instagramfun #7
de bruggen op Zurenborg ...
Instagramfun #7
gevel aan de bruggen op Zurenborg
Instagramfun #7
ook in de regen en de donkerte is Antwerpen mooi...
Instagramfun #7
deur ergens in de straatjes van de wilde zee in Antwerpen
Instagramfun #7
jarenlang mijn stamcafé geweest - Café Zeezicht in Antwerpen
Instagramfun #7
de sint is geweest !
Instagramfun #7
detail van de houtrestjesboom aan het ecohuis in Borgerhout 
Instagramfun #7
de Turnhoutsebaan in Borgerhout in het zonnetje
Instagramfun #7
in het rivierenhof in Deurne


Wil je al mijn instagramfoto's zien ? Dat kan hier ...

2 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com