woensdag 26 april 2017

Instagramfun #17

training bij den Antwerp aan de overkant. Dat ziet er van bij mij zo uit.
training bij den Antwerp aan de overkant. Dat ziet er van bij mij zo uit.
Graag laat ik nog wat van mijn instagramplaatjes van de voorbije maanden zien. Dat was namelijk lang geleden. Je vindt mijn instagramaccount hier...



de spoorwegbrug tussen Antwerpen centraal en Berchem station
de spoorwegbrug tussen Antwerpen centraal en Berchem station
trap in centraal station
trap in centraal station
trap in centraal station
trap in centraal station
 
eikes!
eikes!
voetgangersbrug aan de schelde
voetgangersbrug aan de schelde

kathedraal
kathedraal
kathedraal en suikerrui
suikerrui en kathedraal
mercado
2 glazen water
groenplaats
oeps ... 
steinerschool
deur van de steinerschool in de volksstraat
carnotstraat in de regen
carnotstraat in de regen
de eerste zon
de eerste zon ...
electriciteistkaske
electriciteistkaske
centraal station antwerpen
centraal station antwerpen
in het atheneum op de roosenveltplaats
in het atheneum op de roosenveltplaats
in het atheneum op de roosenveltplaats
in het atheneum op de roosenveltplaats
in het atheneum op de roosenveltplaats
in het atheneum op de roosenveltplaats
in het atheneum op de roosenveltplaats
in het atheneum op de roosenveltplaats
stilleven met bloemen
stilleven met bloemen
op het balkon
kuifje op het balkon
poes!
knuffelpoes!
oeps, ik liet 1 van de jansen in mijn glas bruiswater vallen...
oeps, ik liet 1 van de jansen in mijn glas bruiswater vallen...
 Follow

3 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Ik vind de hal van het centraal station zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, gij zijt ook een gluurder, haha, leuk van die billen te spotten! Mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...