dinsdag 15 maart 2011

gehaakte bloemen : patroonverzameling

Dit is de eerste van de collectie patronen die ik van plan ben om te verzamelen : gehaakte bloemekes.
Want de lente is in aantocht en wat kleurige bloemenweelde kan dat lentegevoel alleen maar nog meer laten tintelen .
En niet iedereen heeft de beschikking over het fantastische bloemenhaak-en breiboek.
Veel plezier ermee !

Wil je nog meer patronen ? kijk dan ook eens hier ...

De foto's komen allemaal van de makers hun blog en als je een 
bloemetje van hen maakt : laat dan effe een reactie bij hen achter


Staat je eigen tut er tussen en ben je daar niet blij mee : mail me dan effe : dan haal ik het weer weg 




annemarie's haakblog



annemarie's haakblog



annemarie's haakblog



annemarie's haakblog


haakzaken


maretak - ingthings

haakzaken

fie bakt en haakt 

grietje karwietje

annemarie's haakblog
ingthings

nicollie














annemarie's haakblog





happy in red



annemarie's haakblog





haken en meer



crafty valley


                           
haken en meer

ebi's colorful world


crafty valley














annemarie's haakblog

grietje karwietje
grietje karwietje



grietje karwietje




ingthings













ingthings










ingthings














annemarie's haakblog

















miza vanilla





haakzaken











haakzaken











haakzaken











haakzaken








haakzaken



haakzaken









haakzaken






grietje karwietje

























haakzaken














busy bessie












bussy bessie










































haakzaken













ellebel












handwerkjuffie















ellebel

silly old suitcase













haakzaken






















't bezig bijtje












hilde haakt 
























































































Engelstalige patronen



little woollie
























stitch of love


























vlijtig



attic 24











croheting and knitting adventures















attic24














le monde de sucrette



you seriously made that














saved by love creations














crocheting with raymond










the royal sisters










le monde de sucrette































the royal sisters













attic 24




cherry heart




















attic 24 










little woollie

















cherryhearts










the lazy hobbyhopper ( eng ) 



























anabelia craft design
atty's






























little treasures ( eng )





















atty's
























































41 opmerkingen:

  1. Wat een Leuke Blog zo met al die links!
    Dank je wel :)

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, super!!! Dank je wel! Ik heb dat boek, maar kan er niet al te best wijs uit hoor! Gebruik het eigenlijk nooit! Vind deze veel handiger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Zo mooi allemaal die gehaakte bloemen:o)
    Ik vindt vooral die in het midden dikker zijn zo prachtig..helaas was elk verzoekje tot nu toe eerder geen bloem *lach*
    Fijne dag,
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! En ik vind het juist een eer om mijn bloempje terug te vinden in je lijst! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee om zo een overzicht van al die patroontjes te krijgen! Ik krijg zomaar ineens weer zin om te haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk leuk...heerlijk he al die bloemen...gaaf verzameld...ik haal mijn hart op...ben zelf ook aan het experimenteren met bloemen haken.....bedankt!

    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo schoon! ik wil er ook al even mee beginnen, nadat ik van een creatieve vriendin gehaakte zonnebloempjes kreeg... thx a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fleurige bloemenboel!
    groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo al die bloemen bij elkaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ongelofelijk , zo'n overzicht an haakbloemtjes,
    maar wanneer heb ik nog eens de tijd???

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een mooi overzicht! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! Your work is BEAUTIFUL! ALl of your twists line up and everything! Fantabulous job!
    Thanks for linking up to Making It With Allie! I can't wait to see what you have for next week!
    AllieMakes.Blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow...lots of flower power! Thanks for sharing so many different types.
    xo,
    Sena

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat je al deze tuto's hebt geplaatst! Ik heb gisteren ook een patroontje geplaatst op mijn blog van een bloempje. Als je het wilt plaatsen (je mag de foto's ook gebruiken), ga je gang hoor!
    Groetjes en een fijn weekend!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super bedankt voor deze verzameling!
    Heerlijk al die blommen bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een enorme inpiratiebom! Bedankt voor het plaatsen, die is echt een post om heel blij van te worden... Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supertof dat je m'n bloem hebt geplaatst, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is leuk zeg, om je eigenste bloemetje tegen te komen!
    Ik heb net een hele slinger bloemen gehaakt, misschien moet ik er nog één maken met deze patronen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie site... ik ben een telefoon hoesje aan het haken voor mijn dochter.. en zij wil een bloemetje erop.... dus hier heb ik keuze zat...
    Te gek...

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  20. te gek al die bloemen. Kwam hier via het haak forum

    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Halo, ik kwam je op google tegen.. .wat leuk al die bloemen. Je kunt er mijn patroontje aan toevoegen, vandaag geplaatst. kijk maar op www.alles-vanellis.blogspot.com
    veel plezier met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi! Wat een superleuke verzameling. Hij staat bij mijn favorieten! Ik zag trouwens dat je nog naar mijn breiblog-links verwijst bij een aantal bloemen. Die doet het inmiddels niet meer. De URL is nog wel grotendeels hetzelfde, alleen waar BREI staat moet nu HAAK staan :-)
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zat net eens te kijken
    maar hier kun je nog wel wat ideeën op doen.
    nu moederdag er weer aan zit te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie bloemen, ik ga er zeker eentje van proberen, alvalst bedankt voor de info!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bedankt voor deze verzameling patroontjes, heel gemakkelijk! Zit nu ook bij mijn bladwijzers. Ik heb er eentje uitgekozen en dat viel heel goed mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bedankt voor het aanleggen van deze prachtige verzameling bloemen, als ik er een zoek vind ik hem hier altijd!
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. NOU JA!!!!!! ☺ ik zit op google bij afbeeldingen te speuren zie ik 2 blauwe rozen met een hele andere link als wat ik in mijn hoofd heb.......HEB je gewoon ook nog een blog account ikke is volger geworden meis ha ha

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oepsssssssssssssssssss je bent nicollie niet ( schaam) maarre volgen ga ik je zowiezo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihihi! maar heb je ze ondertussen gevonden want ze heeft zelf ook een toffe blog ?

      Verwijderen
  29. Wow! This is a wonderful collection. Thanks for the links. You have a lovely blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijke post, heel uitnodigend om meteen te beginnen. Ik bewaar de link, dan hoef ik niet meer te zoeken ;-))
    Ik kocht bloemen stitch markers op de Handwerkbeurs deze zomer, zo schattig, alleen al leuk om naar te kijken.
    Zie ook een paar leuke op deze post staan.
    Geniet van je nieuwe edelstenen aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel erg bedankt voor deze verzameling! Zo zie je maar weer dat bloemen je op hele leuke ideeën kunnen brengen om iets te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh dank je wel voor het delen ik zocht een heleboel patroontjes voor bloemen. Nu inspiratie genoeg.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een geweldige verzameling bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com