dinsdag 28 augustus 2012

en het was plezant!

45 worden...
Dat verdiende een feestje...
Dus dook ik in mijn ' geboorteboekje 'en maakte een uitnodiging...

en het was plezant!


Kookte ik zowat heel de dag... :
- aardappelsalade
- linzensalade
- hummus met tacochips
- mozarella-tomatenspiesjes - uiteraard met buffelmozarrella
- salade met feta, rucola, tomaatjes en avocado
- fruitsalade
- de chocoladehapjes van Touria
- pastasalade met radijs, kaas en ham
- waldorfsalade
- venkelsalade
- salade met feta, rode biet en appel
- en groene boontjes met spek

en het was plezant!

Nodigde ik plezant feestvolk met honger uit...

en het was plezant!

Zorgde ik voor een  wat bleek fantastische DJ met goeie muziekjes - nogal veel stevige trouwens
Maar af en toe mocht er iets luchtigs tussen,
en voor mijn ' dancing shoes ' ...

en het was plezant!

en toen werd het héél plezant ....
héél héél plezant !
( ik had er 2 dagen zeer voeten en een pijnlijke rug van, dat hoort er wellicht ook bij, bij dat 45 worden. Maar zo kon ik er lang van nagenieten ;) .
En we lieten zien dat dat ' jonk volk ' nog iets kon leren van al dat ouder dans- en feestgeweld ;) ) .

11 opmerkingen:

  1. Blij dat het zo'n fijne dag was 'me', op naar de volgende !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was echt heel plezant, ik heb er veel energie uitgehaald.
    Heb ook wel eerst twee dagen moeten recupereren, de eerste dag van de kater, de tweede dag had ik stramme spieren. Nu gaat het beter...
    groetjes van die linkse op de foto! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog een dikke proficiat met je verjaardag, leuk dat je zo'n prachtige dag hebt beleefd en die met ons deelt :)
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, gefeliciteerd en geniet heerlijk na!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog hartelijk gefeliciteerd! Welkom bij de club van 45 jarigen. Ik ben in mei 45 jaar geworden.
    Wat een hoop lekker voedsel had je gemaakt. Is er veel van overgebleven?
    Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat nog! Laat niet altijd een reactie achter, maar kom toch altijd even piepen hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele dikke proficiat 'Me'!!! Op die coole boots een nieuw levensjaar in, go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind die botjes eerder vreselijk ordinair... maar ieder zijn eigen mening natuurlijk!

    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whajong!!! die bottekes!!!! als ge die aanhebt, natuurlijk wordt het dan plezant!!!
    en voor de rest: ik lees idd niet alles, maar gewoon doorscrollen naar 14 dagen geleden (zolang weggeweest) dan komt ge toch vanalles tegen zenne) en ik vind zoveel interessant,en idd: op den uwe alles :-)
    neeje dat ookniet, maar ik vind uw recepten en vooral de beschrijving ervan heel goed! zo mijne genre van koken! en ik lees uwe stijl wel graag
    en nu is't gedaan met flemen (slijmen, mouwvegen)
    groetjes
    vee

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com