woensdag 6 februari 2013

Nog meer bellen

Antwerp city

Schijfjes in oranje, melkwit, bruin  en turquoise glaskralen  met koperen onderdelen.
totale lengte :  45 mm

 Schijfjes in oranje, melkwit, bruin  en turquoise glaskralen  met koperen onderdelen.


Ik heb een nieuwe achtergrond om bellen op te fotograferen : vierkante wit gemêleerde stenen. 
Vindet tof ? 

Aicha

Brasskleurige klepels met een roos resinroosje en een groene glaskraal.
Totale lengte : 6 cm

Brasskleurige klepels met een roos resinroosje en een groene glaskraal.

korstmos

Glaskralen in herfstige woudkleuren met een zeegroen kraaltje en een bloemetje aan het uiteinde.
Afgewerkt met brasskleurig metaal. 
Totale lengte : 5 cm

 Glaskralen in herfstige woudkleuren met een zeegroen kraaltje en een bloemetje aan het uiteinde.

Heerlijk mooie helblauwe glaskralen met brass onderdelen.
Murielle

Heerlijk mooie helblauwe glaskralen met brass onderdelen.
totale lengte  : 3,5 cm



SilverStar 

Kleine belletjes met zwarte/zilveren glaskraaltjes en zwartmetalen onderdelen.
Ze zijn maar 3 cm lang !

Kleine belletjes met zwarte/zilveren glaskraaltjes en zwartmetalen onderdelen.


Stekertjes van brass met een resin paars roosje en een mooie groene gefaceteerde glasdruppel, afgewerkt met een bronzen facetkraaltje.treasury roses

Stekertjes van brass met een resin paars roosje en een mooie groene gefaceteerde glasdruppel, afgewerkt met een bronzen facetkraaltje.
totale lengte : 23 mm

























Kleine belletjes met beeldschone blauw/groene glaskralen, een klein bruin/creme gemêleerd glaskraaltje en brass metalen onderdelen.






zee-egel


Kleine belletjes met beeldschone blauw/groene glaskralen, een klein bruin/creme gemêleerd glaskraaltje en brass metalen onderdelen.
totale lengte : 3 cm

6 opmerkingen:

  1. Prachtige bellen ,ik kijk uit naar stekertjes (sta niet zo goed met bellen) Kleurencombi's zijn terug supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Waar blijf je de inspiratie toch vandaan halen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn weer stuk voor stuk prachtig! Een winkeltje...daar ga je succes mee hebben hoor denk ik! Leuk dat je al je creaties een naam geeft. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bellen, mooie kleurencombi's weer. Je hebt daar wel een neus voor, uh, kijk op. Nou ja, je snapt wat ik bedoel. Als je tijd hebt, kijk ook even bij mij op mijn blogje, ik heb een give away, misschien vind je het leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com