maandag 12 augustus 2013

wolken - on the road !

Ik woon in een stad.
En ik heb geen auto, kom niet zo vaak buiten de stad eigenlijk
Dus gebeurt het me niet zo vaak dat ik kan genieten van weidse/wijdse zichten met mooie wolkenhemels.
En toen zat ik met vriend Nick in de wagen.
mét fototoestel ...
En daar heb ik ruimschoots gebruik van gemaakt !

wolken - on the road !

wolken - on the road !

wolken - on the road !

wolken - on the road !

wolken - on the road !

wolken - on the road !

wolken - on the road !

conclusie 1 : Wolken zijn zo schoon !
conclusie 2 : blauwe lucht ook !
conclusie 3 : de combinatie nog meer !
conclusie 4 : foto's trekken vanuit een rijdende auto gaat !


9 opmerkingen:

  1. Ja, ik ben ook wolkengek! Wat een mooie foto's heb je gemaakt en vanuit een rijdende auto is best lastig, want ze zijn snel bewogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ben je vertrokken ;)
    Ik zou zeggen : kom maar bij de Wolkenclub!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo, zo mooi! Ongelooflijk.
    Geen idee dat dit kon vanuit een rijdende auto. Maar ja, ik ben ook geen autobezitter...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook niet janusje, ik ben een fietser. En ik was ook zeer zeer verbaasd dat ze zo goed zijn. ik heb er zelfs niks aan bewerkt !

      Verwijderen
  4. Prachtig! Ik ben meestal bijrijder en vind het superleuk vanuit de auto foto's te maken. Vooral met de weg voor je, krijg je zo'n mooi diepte effect.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com