maandag 23 september 2013

Naaien: nog een clutch van 'Besjes'


De tweede !
Ik maakte er al eens eentje, maar ik bestelde toen 2 doe-het-zelfpakketjes en nummer 2 is nu ook af ...
In rood met grijs deze keer.

Naaien: nog een clutch van 'Besjes'

Ook nu ging het weer erg vlot, op een uurke of 2 is dat af.
Alleen blijft het onzichtbaar vastnaaien van het frame een probleem, dat lukt me niet.
Aan de buitenkant ziet dat er allemaal netjes uit, maar binnenin zie je steken die je niet moet zien.
Ik had ergens de tip gelezen om een stukje macramékoord in de gleuf te duwen, dan zouden de naaisteken verdwijnen onder de koord.
Maar dat lijkt me toch niet helemaal te werken.
En ik kreeg ook de uiteinden van de koord niet mooi weggemoffeld.
De kans is groot dat ik dat koord er dus terug uithaal.

Naaien: nog een clutch van 'Besjes'


Maar voor de rest vind ik hem heel geslaagd !
Beter dan de eerste zelfs !
De tekening is nu mooi recht en dat was bij de eerste niet het geval.
Ondertussen heb ik ook wat frames besteld en wil ik er wat maken met wat stof uit de enorme uit de voorraad stof die ik heb liggen...
Hopelijk lukt me dat evengoed dan met het pakketje van besjes...

Naaien: nog een clutch van 'Besjes'

3 opmerkingen:

  1. Super leuk geworden, het valt best mee hoor aan de binnenkant. Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed geslaagd, vind ik! De combinatie van rood en grijs is heel mooi geworden...
    Tof dat je kwam linken op ikblogjijblogt, kom maandag gerust een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com