zaterdag 7 september 2013

receptenverzameling : salades

Het zomert nog volop, dus een salade kan er nog wel af...
Ik verzamelde wat recepten op andere blogs, maar deed zelf ook al flink mijn best om recepten uit te schrijven .
Salades worden hier dan ook regelmatig geconsumeerd, zomer en zelfs winter ! 
Mijn eigen saladerecepten lees je hier.
Die van andere bloggers:..

dé  bulgursalade - ik ben iris niet
somewhat simple ( eng ) 
heirloom tomato and nectarine salad 
dash and bella ( eng ) 

creations by kara ( eng  )
broccoli summer salad ( eng )
secret garden
haring avocado
photo copy
salade nicoise ( ned )
rue de surène
caprese salad with olivari oil ( eng )
the idea room
potato salad ( eng )
somewhat simple
frisse zomersalade
romeo en julienne ( ned ) 
salade folle a la grecque
photo copy
homemade ginger ( eng )
haïtiaanse salade
rue de surene ( ned )
brocoli salad ( eng )
somewhat simple
caprese salad ( eng ) 
the londoner
bulgur met rundsvlees ( ned ) - a cup of life

Maak je 1 van deze recepten : laat dan een berichtje achter op de blog van de maaksters, dan is altijd fijn! En alle foto's in deze post zijn van de maaksters van de recepten !

4 opmerkingen:

  1. Mmm, ziet er allemaal zo lekker uit dat mijn maag spontaan begint te knorren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, lekker en nou nog kiezen uit al die salades

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog wat rode bieten in den hof staan, dus die salade ga ik zeker eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com