dinsdag 10 december 2013

boek: "sieraden haken"

Ik kreeg een kortingsbon van een online boekenverkoper en besloot eens te snuisteren tussen de hobbyboeken .
En zo kwam ik dit boek tegen...

Ik haak graag.
Ik maak graag juwelen
Ik haak zelfs al eens een juweel ...
Dus dit boek leek me wel wat ...

Vol ongeduld en verwachting keek ik uit naar de komst van het pakje.
Ik was zo benieuwd naar dit boekje!
Maar ik moet eerlijk bekennen : ik ben teleurgesteld.
De projectjes in dit boek zijn wat ' te grof 'naar mijn goesting.
Eigenlijk vind ik het eerder 'slingers' die omgevormd werden tot een juweel.
Er staan eigenlijk geen juwelen in waar ik zelf mee zou willen rondlopen of die ik zelf zou maken.
Ik verwachtte fijner en gesofistikeerd haakwerk.
Zoals de gehaakte juwelen van Zsazsazsu.

boek: "sieraden haken"

Pas op : het is zeker geen slecht boek!
Maar voor mij echt wel wat te basis en te grof.
en da's dan ineens het nadeel van online winkelen : je kan er niet eerst in bladeren.
Had ik dat wel gedaan, dan zou ik het niet gekocht hebben...
Als ik niet content ben, zeg ik het ook ;) .

ps : ik kocht dit boek en betaalde er voor : Geen gesponsorde posts op mijn blog ;) .

3 opmerkingen:

  1. Hoi, wat jammer dta het boek niet is wat je ervan verwachtte... maar misschien hou je er dan toch nog leuke slinger-ideeën aan over, hihi. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk hoor. Ik heb het boekje ooit ook eens gekocht en heb er 1 ketting uit gemaakt. De rest zegt me niet zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk! Ik heb dat boek ook en het had veel beter gekund. Ik apprecieer je eerlijke oordeel!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com