woensdag 12 februari 2014

Muziek: ik ben niet beschaamd...

... om toe te geven dat ik dit best wel een tof nummerke vind.
Als overtuigde feministe zie ik ook niks verkeerds in het bijbehorende clipje.
Ik ken Miley Cyrus alleen maar van de 'schandaal'artikeltjes in de pers, maar had nog nooit iets van haar gehoord. Dit nummer kwam ik per ongeluk al zappend tegen op 1 of andere muziekzender en ik was onmiddellijk gefascineerd.
Op vlak van leeftijd hoor ik wellicht niet meer tot haar doelpubliek, maar ik merk dat dit nummer blijft hangen en me in een lome knusse sfeer brengt.
En nu weet ik dat ze ook echt kan zingen, weer wat bijgeleerd dus ...

En U ? 




2 opmerkingen:

  1. Dit nummer hoorde ik bij mijn oudste twee kids (die zaten al kwekkend op de bank met mobiel de Sony box opdrachten te geven om muziek te produceren)... vond het een lekker relaxt sfeertje inderdaad. Ik ben qua leeftijd ook niet van haar doelgroep, maar hij staat inmiddels ook op mijn Play Music account kan ik er ook naar luisteren als ik zin heb om te relaxen :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij mag ze zelfs met haar botjes op haar bal rondzwieren!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com