maandag 28 april 2014

Antwerpen: dino's in het station


Ik besloot om samen met mijn lief nog eens wat uitstapachtige dingen te doen, dus trokken we naar de dinotentoonstelling in het station van Antwerpen.
We moesten per persoon 14,90 euro neertellen , dus waren onze verwachtingen hoog gespannen.
Maar dat viel dik tegen : de tentoonstelling bestaat uit een aantal grote plastieken dino's  in bijpassende omkadering en dat is wel eens tof om te zien - zeker kinderen gaan daar erg van genieten - maar zeker geen 14,90 euro waard.
Er was ook een gratis audiogids ter beschikking, maar om de 1 of andere reden kon ik me daar niet op concentreren ( ik was me wellicht te hard aan het ergeren aan de onopgevoede ouders die hun kinderen ondanks de borden overal dat dat niet toegelaten was overal op de dino's lieten zitten ' voor op de foto' ).
Soit, ik vond het zijn geld niet waard, gelukkig deden we die dag nog andere dingen waar we wel heel erg van genoten . En had dit nu 5 euro gekost, je had me nogal enthousiast weten zijn ! 
Maar als je kinderen erg zot zijn van dino's is dat voor hen wellicht wel een leuke uitstap.
En ik maakte er een paar toffe foto's van, dat wel . 
Wil je er ook eens naar toe ? :  Nog tot 4 mei in het centraal station van Antwerpen  en dan is het onherroepelijk gedaan .

Antwerpen: dino's in het station

Antwerpen: dino's in het station
Antwerpen: dino's in het station
Antwerpen: dino's in het station
Antwerpen: dino's in het station
Antwerpen: dino's in het station
Antwerpen: dino's in het station
Antwerpen: dino's in het station
Antwerpen: dino's in het station



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com