woensdag 10 september 2014

Parijs: de laatsten ...

Gewoon nog wat sfeerbeelden ...


Ik wil ook een poes op mijn gevel ! ( Maar ik vrees dat den huisbaas daar niet mee zou kunnen lachen ;) . )


'Gare du Nord' ... bijna zo schoon als het station van Antwerpen... .
Bijna ... .


Ik vond dat een grappige toren ... .

Het gemeentehuis, al zou het niet meer als dusdanig in gebruik zijn ... .


Valt me elke keer weer op in Parijs : de schattige schouwtjes overal :)!


In de verte : ' la defense '. 


Ergens in le Marais.


Effe verkoeling zoeken aan de Seine.
Want man man man ! Het was er heet! 


Schoon deur... .


Zo, dat was mijn laatste bijdrage over mijn Parijstripje... .

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com