woensdag 19 november 2014

Gemaakt: meer amethist/amberbellen

Tja, blijkbaar is dat toch echt mijn favo kleurencombinatie van de moment. Dus naast de 2 paar bellen van de voorbije tuts, toverde ik er nog een paar bellen in die kleuren uit mijn kralencollectie...

' myra ' 
grote metalen onderdelen die ik opvrolijkte met wat strass met glazen facetkralen in okergeel en amethist
totale lengte : 6,5 cm

' myra '

' patricia '
Tussenstukjes die ik bewerkte met de ijzervijl en met een strassje,  met paarse druppelkralen en een druppelvormige ring.
totale lengte : 7 cm


' patricia '

' micha ' 
Kleine goudkleurige cirkelhangertjes, opgevrolijkt met een strassje en amethistkleurige en gouden glazen kraaltjes.
totale lengte : 5,5 cm

' micha '

' the fox ' 
Grote vierkanten gefaceteerde amberkleurige glaskraal met een klein kapje en een donkerpaars tolletje.
totale lengte : 3,5 cm

' the fox '

' hilda '
Ornamenten ( brass copper zegt de verkoper ) waarop ik wat strass kleefde met paarse en groene gefaceteerde glaskralen.
Totale lengte : net geen 7 cm

' hilda '

' fay ' 
Amethistkleurige glasdruppels met goudkleurige metalen onderdelen.
Deze belletjes zijn niet al te groot : 4 cm

' fay '

' irma '
Omdat deze en de volgende er zo goed bijpassen mogen ze nog eens komen pronken : 
ornamenten waarop ik met strasssteentjes een bloem maakte met paarse en amberkleurige facetkralen uit glas.
ze zijn net geen 8 cm lang,
Hier vind je de tut om ze zelf te maken


' irma '

' colleen '
Amberkleurige glaskralen met zelfbewerkte tussenstukjes en een hoop brasskleurig metaal.
Het zijn echt lange bellen : 8,5 cm.
De tut voor deze vind je hier .

' colleen '


En als je nu denkt dat ik hiermee wel effe ' uitgekraald ' ben, dan ben je goed mis : de volgende lading staat al achter de schermen ongeduldig te wachten om te komen defileren ... ergens volgende week ...

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com