donderdag 21 mei 2015

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 6

De cirkels en vierkantjes wat beu dacht ik op een bepaalde moment : en als ik eens wat ' koppen ' teken ? 

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 6
28 augustus 2014

Er kwamen er drie in mijn tekenboekje  te staan maar ik kan me wel inbeelden dat ik er in mijn nieuw boekje ook nog wat teken...
Het is een makkelijk idee als ik geen echte inspiratie heb maar wel wil tekenen .
Mijn gebrek aan tekentalent ( en dan heb ik het over figuratief tekenen ) komt hier duidelijker naar boven, maar daar laat ik me toch lekker niet door tegenhouden ! 

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 6
25 oktober 2014
Ook hier weer met kleurpotlood en zwarte stiftjes en hier en daar accentjes met een witte acrylstift. 
Die witte acrylstift heb ik nog niet zo lang geleden ontdekt en daar maak ik sindsdien regelmatig en met veel plezier gebruik van ... 

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 6
8 december 2014
Meer tekeningen uit mijn boekjes kan je hier zien.


2 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com