woensdag 2 september 2015

In mijn tuintje: klaprozen

In mijn tuintje: klaprozen

Ik heb niet zoveel foto's in mijn tuin gemaakt deze maand. Dus sla ik mijn maandelijkse bloemenplaatjes uit mijn tuin maar eens over.
Maar ik heb wel een collectie klaprozenfoto's bijeen gesprokkeld de laatste maanden.
Dat zijn bloemen waar ik veel van hou!
En jullie ?
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen
In mijn tuintje: klaprozen

7 opmerkingen:

  1. Ik hou ook van klaprozen, als je wilt verzamel ik volgend jaar zaad van mijn oranje klaprozen ( momenteel zijn ze al uitgezaaid of zijn de zaaddozen rot ). Dat zaad komt oorspronkelijk uit Engeland. Ben dol op het vuurrode van de gewone klaproos, maar dat oranje heeft ook wel iets.
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto's van prachtige bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful photos!
    Thank you for this lovely photo. I hope you'll come link up at http://image-in-ing.blogspot.com/2015/09/allium-glorious.html

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com