vrijdag 25 december 2015

DIY oorbellen met vierkantjes/earrings with squares

DIY oorbellen met vierkantjes/earrings with squares

Ook in de tut van deze week verwerkte ik kadertjes die als extraatje bij een Etsybestelling zaten. 
Met de eigenlijke bestelling heb ik trouwens nog niks gemaakt, straf eigenlijk hé :) ! 
Deze week oorbellen met vierkante hangers.

In this week's tutorial I again used some frames I received as an extra gift by an order on Etsy. But with the material I ordered, I haven't made anything yet. Strange me ! 
I present you this week's pair of earrings : earrings with square pendants.

DIY oorbellen met vierkantjes/earrings with squares

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES :
materiaal : 
- 2 mooie kralen
- 2 splitringetjes
- 2 nietstiften of kettelstiften of een stukje metaaldraad
- oorhaken
- 2 x 3 vierkante frames, telkens van een ander formaat 
gereedschap : 
- 2 platbektangen
- 1 kniptang
- 1 rondbektang


material : 
- 2 lovely beads
- ear wire
- 2 head pins or 2 eye pins or a piece of metal wire
- 2 jump rings
- 2 x 3 square frames in different sizes
tools : 
- 2 flat nose pliers
- 1 round nose pliers
- 1 cutting pliers

DIY oorbellen met vierkantjes/earrings with squares

ZO MAAK JE HET/DIY :

Rijg de kraal aan de nietstift en maak aan elke kant een oogje.
Thread bead onto head pin and make a loop at each side.



Open het ringetje en hang er 3 vierkanten van verschillend formaat aan.

Open the jump ring and attach 3 squares of different sizes.


Hang ook de hanger met kraal aan het ringetje en sluit het terug.

Attach the bead onto the same jump ring and close it. 



Bevestig aan het andere oogje het oorhaakje en bel 1 is klaar.

Attach ear wire onto the other side of the bead and earring 1 is ready.


DIY oorbellen met vierkantjes/earrings with squares

Maak er nog eentje en je hebt een paar ...
Make another one for a complete pair ...

DIY oorbellen met vierkantjes/earrings with squares

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.


1 opmerking:

  1. Ik vind de kralen prachtig, die zou ik ook wel willen kopen maaar doe het niet hoor. Ik doe er toch niets mee het zou gewoon voor de heb zijn......

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com