donderdag 7 januari 2016

instagramfun #8

instagramfun #8
kantoorgebouw op de singel in Antwerpen-Deurne

instagramfun #8
zie de maan schijnt door de bomen de dag voor kerstmis ...

instagramfun #8
Belandde ik toch een tweede keer op de kerstmarkt zekers ! En daarvoor was ik er jaren niet meer geweest ! 

instagramfun #8
Nog rap effe de kapel van sint vincentius binnenspringen voor het zen-gevoel alvorens te gaan sporten in de rugschool.


instagramfun #8
een vetplantje op mijn vensterbank ...

instagramfun #8
sint vincentiusziekenhuis in Antwerpen als het donker is ...

instagramfun #8
nu zitten er 3 begot ! Wat een tractatie !

instagramfun #8
mereltje in mijn perenboom ... Gefotografeerd vanuit de living ;)

instagramfun #8
na de regen ...

instagramfun #8
beeldjes op de kast bij papa thuis , meegebracht uit Indonesië

instagramfun #8
de lekkere dessertjes van Azziza

instagramfun #8
de klokkentoren van Don Bosco in Hoboken

instagramfun #8
medereiziger in den tram

instagramfun #8
ne laatste in kerstsfeer ....

Wil je al mijn instagramfoto's zien ? Hier vind je mijn account ...

4 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat de bovenste foto de instagram pret was. Door alle lichtjes lijkt het net een compositie :) Heerlijk dat instagram. Snel een foto, fijn terugkijken en gezellig delen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's, ook zo leuk omdat ze zo uiteenlopend zijn. Blijft boeien he? beeld. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's!! Ik hou erg van die raampjes, dat heeft op mij een onweerstaanbare aantrekkingskracht, hokjes, raampjes, vlakjes... ieder zijn afwijking hè ;) Die katten... geweldig! Straks kun je er een hele reeks van maken. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com