donderdag 10 maart 2016

Marokko : schoon deuren....


Marokko : schoon deuren....

Ik fotografeer graag deuren.
Allez vooruit : ik beken : ik fotografeer gewoon zowat alles graag.
Maar dus ook deuren....

Marokko : schoon deuren....

Ze doen me  dromen over wat er achter ligt...

Marokko : schoon deuren....

In mijn fantasie is dat altijd mooi en spannend en mysterieus....

Marokko : schoon deuren....

In België zijn we niet zo goed in het mooi maken van onze leefomgeving vind ik....
Er zijn hier dan ook heel erg veel lelijke deuren....
Met inbegrip van die van het appartement waar ik woon trouwens ... Het is dat ik huur, dus ik heb er  niet veel over te zeggen ;). 

Marokko : schoon deuren....

In Marokko zag ik er veel mooie....

Marokko : schoon deuren....
Marokko : schoon deuren....
Marokko : schoon deuren....
Marokko : schoon deuren....

Maar uit deze zou ik toch niet graag buiten stappen met die put voor de deur... .

Marokko : schoon deuren....
Marokko : schoon deuren....
Marokko : schoon deuren....
Marokko : schoon deuren....
Marokko : schoon deuren....
Marokko : schoon deuren....
Marokko : schoon deuren....
Marokko : schoon deuren....
Marokko : schoon deuren....

Hebben jullie een schoon deur eigenlijk ?

Meer Marokko ...


4 opmerkingen:

  1. wat een prachtige foto's. Ik heb er 2 opgeslagen op mijn pinterest bord "pictures I like". Zegt wel genoeg denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg!! Ik heb wel echt een zwak voor deuren :-). Vooral je bovenste foto vind ik heel mooi! Ik ga maar een extra board maken op Pinterest en dat "mooie foto's" noemen, dan kan ik weer terugkijken!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier nog een deuren-fotograaf-liefhebber. Je moet er niet over na gaan denken, waarom nou deuren, het is gewoon zo. Trouwens tegeltjes zo schoon als jij ze gezien hebt, zou ik ook niet kunnen weerstaan. Deze deuren zijn inderdaad echt prachtig!! Gelukkig voor ons zet je alles op de foto, kunnen wij fijn meegenieten :)Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie deuren. Ik maak zelf "alleen" foto's van blauwe deuren. En heb er tientallen. Ik wil er ooit een fotoboek van maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com