dinsdag 31 mei 2016

Mozaïek van de maand: mei 2016

Mozaïek van de maand mei 2016

1: ik ging weer naar Parijs deel 1 en 2 en 3 2: diy oorbellen boei/earrings buoy  3: mijn broer in het Smak in Gent  4: tip voor bloemen met een korte steel  5:  diy oorbellen met hoops en groene kralen clusters/earrings with hoops and clusters of green beads


Oh, en ik zag dat de vlierbloesems open staan! Tijd om mijn blogpost met recept voor vlierbloesemsiroop nog eens in de aandacht te brengen! Ga hier eens kijken als je dat ook eens wil maken!


Oudere mozaieks...


1 opmerking:

  1. Ik geloof dat ik dat nu eindelijk eens moet gaan doen. Ben het al zo lang van plan, vlierbloesem genoeg hier.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com