dinsdag 21 juni 2016

Gemaakt: zomerbellen

Ik heb nog een portie nief oorversiersel da'k wil laten zien...
De eerste 2 zijn geïnspireerd door de kleuren van mijn tuintje: door de grote regenval ziet dat er heerlijk fris groen uit met hier en daar een toefke paars van de lavendel die stilletjesaan open komt  of de aliumbollen, de daglelies en de oregano.

'oregano' 

Kleine oorbellekes met mooie doorschijnende glanzende glaskralen in groen en paars.
De belletjes zijn maar 30 mm lang, haakjes inbegrepen...
'oregano'


'zomertuin'

Deze bellen zijn zeer eenvoudig: 3 buttonkraaltjes in 2 tinten groen en een paars en dat is het. Maar in al hun eenvoud zijn ze toch erg mooi. Ze zijn 3,5 cm lang.

'zomertuin'

'zomerregen'

In deze tutorial kan je zien hoe deze bellen gemaakt worden. Ik gebruikte er namelijk hetzelfde design voor, maar koos gewoon andere kralen.
Schoon hé!
Ze zijn 4 cm lang.

'zomerregen'

'groene lantaarnen'
Deze bellen zijn wat groter: mooie groenblauwe swirlkralen met bijpassende kleine kraaltjes en bronskleurige onderdelen.
De bellen meten 5,5 cm.

'groene lantaarnen'

'vintage drops' 

Normaal werk ik zo weinig mogelijk met kunststoffen kralen maar deze kralen zag ik liggen in het winkeltje van Lili in Parijs en ik vond ze zo mooi dat het me niet kon schelen dat ze van kunststof waren.
Het zijn vintage kralen en ik vond ze in hun zachte zoete kleuren goed bij mekaar passen.
De bellen zijn 6,5 cm lang.


'vintage drops'


k heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com