maandag 27 maart 2017

DIY - oorbellen/earrings 'Wegwijzer'

DIY -  oorbellen/earrings 'Wegwijzer'

Nog een paartje met stukjes van de ketting met emaille die ik meebracht uit Parijs.

Another pair of earrings containing parts of the enameled chain I brought from Paris.


BENODIGDHEDEN/SUPPLIES: 

materiaal:
  • 2 x 1 nietstift of een stukje metaaldraad
  • 2 x 1 filigraantussenstukjes
  • oorhaakjes
  • 2 x 1 open ringetje
  • 2 x 1 rocaille
  • 2 x 2 stukjes ketting met emaille: een stukje met 2 schakels en 2 keer een enkel schakeltje
gereedschap:
  • 2 platbektangen
  • 1 rondbektang
  • 1 kniptang

material:
  • 2 x 1 head pin or a piece of metal wire
  • 2 x 1 jump ring
  • 2 x 1 seed bead
  • ear wire
  • 2 x 1 filigran ornament
  • 2 x 2 pieces of chain: 2 x a piece of 2 links, 2 x a single link
tools:
  • 2 flat nose pliers
  • 1 round nose pliers
  • cutting pliers
ZO MAAK JE HET/DIY:

Rijg een rocaille aan de nietstift en maak een oogje aan elke kant. Hang dat aan het enkel schakeltje van de ketting.
String a seed bead onto a head pin and make a loop at each side. Attach a single link of the chain.


Open het ringetje en bevestig het filigraantussenstuk aan de andere kant van het stukje ketting.

Open jump ring and attach the connector onto the other side of the single link of chain. 


Aan de andere kant van het tussenstukje hang je het ander stukje ketting. 
Attach the other piece of chain at the other side of the connector.



Bevestig het oorhaakje aan de andere kant.
Attach earwire.



Tadaa!!!!

DIY -  oorbellen/earrings 'Wegwijzer'



Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com