donderdag 4 januari 2018

mozaiek van de maand en van het jaar: december 2017


Zo, dat was de laatste mozaïek van het jaar en ineens ook mijn laatste eindejaarslijstjesblogpost want ik zet ook de maandelijkse mozaïeken  van 2017 nog eens op een rijtje. Ik weet niet of veel mensen daar een boodschap aan hebben - ik lees lijstjesblogposts op andere blogs zelf zelden - maar ik vind het voor mezelf wel tof om dat allemaal eens op een rij te zetten en zo terug te blikken naar het voorbije jaar.
En dan nu hop naar 2018! 


De mozaïeken van afgelopen jaren zie je hier op een rijtje : 2015 en 2016.

2 opmerkingen:

  1. Een mooi 2017 heb je ervan gemaakt. Aan de foto momenten heeft het niet gelegen. Dat 2018 maar net zo mooi mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com