woensdag 26 maart 2014

patroonverzameling : granny's

Ik zag dat mijn collectie granny square-patronen ondertussen groot genoeg is om nog eens een patroonverzameling te maken.
Heb je zin om eens een grannydeken  of -kussen te maken ? 
Snuister dan eens tussen deze patronen : via de naam onder de foto kom je op het patroon terecht.


patroonverzameling : granny's
mijn eigen patroon ( ned )

mijn eigen patroon (ned-eng)

handwerkjuffie ( ned )

eng/ned - Annemarie's haakblog
Busy Bessy Creatief ( ned ) 
Busy Bessy Creatief ( ned ) 
Busy Bessy Creatief ( ned )
Helena haakt ( ned )
mr micawber's recipe for happiness ( eng )
anazard ( duits )
colores y ganchos ( spaans )

stitch of love ( eng )
Busy Bessie Creatief ( ned )

Grietje Karwietje ( ned ) 
crocheting with Raymond ( eng )
crocheting with Raymond ( eng )
le monde de sucrette ( eng ) 
mevrouw snoeshaan ( ned )
annemarie's haakblog ( ned + eng ) 
petite fee ( ned )
le monde de sucrette ( eng ) 
le monde de sucrette ( eng )
haken bij saar en mien ( ned )
crafty valley ( eng + ned )
le monde de sucrette ( eng )
busy bessie creatief ( ned )
karin aan de haak ( ned )
crafty valley ( eng + ned )
busy bessy creatief ( ned )
busy bessy creatief ( ned )
busy bessy creatief ( ned )
cherry heart ( eng )

Meer haakblogposts via deze tag....




1 opmerking:

  1. Ooh, wat zijn granny's toch heerlijk!! Fijn overzicht dit.
    Op mijn blog staat een granny waarbij je een bloem in een vierkant haakt. Ook tips over hoe je die vierkanten 'as you go' aan elkaar haakt tot een deken:
    http://happyinred.blogspot.nl/2014/03/flower-in-square-spring-blanket-crochet-tutorial.html

    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com