donderdag 15 augustus 2013

Kinderplezier

Ik kreeg speciaal kinderbezoek vorige week : vriendin Latifa en haar kinderen.
Dochter Nadira is namelijk gek op ' meisjesdingen ' en wilde zeer graag eens juwelen komen maken.
Ik wist eerst niet goed of dat wel zou lukken met zo'n jong kind, maar ze slaagde er met wat hulp toch in  2 paar mooie bellen te fabriceren.
Ik maakte er in de rapte wat foto's van.
Uiteraard moest het wat glitteren, niet te kort zijn en moest het met roosjes...

Kinderplezier

Kinderplezier

Zoon Nadiem is zo niet voor het dragen van oorbellen en hij heeft ook nog geen lief waar hij ze voor kan maken, dus zette ik hem eerst aan de slag met wat oude sloopkettingen en een schaar.
Maar dat manneke was in een wip klaar met het ontmantelen van die kettingen die bij mij al jaren en jaren in een kistje zaten !
En toen vond hij magneetkralen :) .
Voor zo'n jongetje is dat blijkbaar heel tof - hij werd er helemaal enthousiast van - en dus maakte hij 2 armbanden met stoere splitkralen en magneetkralen...

Kinderplezier

Mama Latifa zocht kralen uit voor een spiraalarmband.
Ze heeft ze mee naar huis en ik ben erg benieuwd naar wat ze er van gaat maken !

Ze willen nog eens komen zeiden ze :)
Nadira heeft alvast een heel waslijstje van dingen die ze eens wil maken :).
Van mij mogen ze : ze hebben dat namelijk goed gedaan !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com